Mijn abonnement raadplegen en aanpassen

Mijn abonnementsgegevens raadplegen

Wil je graag weten wanneer je abonnement start en afloopt of wil je een wijziging doorgeven? Dat kan!

In je klantenomgeving kan je alle gegevens ten alle tijde online terugvinden. 

Nog vragen? Vul dan onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02/454.25.93 en kies in het keuzemenu voor optie 4.

 

Mijn abonnement wijzigen

Wenst je je abonnementsformule te wijzigen (bv. van een Digitaal abonnement naar een Compleet abonnement)?

Vul dan onderstaand contactformulier in en laat ons weten wat u graag wil wijzigen of bel ons op het nummer 02/454.25.93 en kies in het keuzemenu voor optie 4.

 

Mijn abonnement verlengen

Als abonnee kan je intekenen op één van onze lopende aanbiedingen onder volgende voorwaarden:

  • Je huidig abonnement loopt nog maximum 6 maanden
  • Je verlengt voor de duur van het promotieabonnement (12, 24 of 36 maanden)

Indien je aan deze voorwaarden voldoet, kan je surfen naar onze abonnementspagina en intekenen op het gewenste aanbod. Wij zorgen ervoor dat het gekozen aanbod naadloos aansluit op uw huidig abonnement.

Weet je niet zeker of je aan deze voorwaarden voldoet? Vul onderstaand contactformulier in of bel ons op het nummer 02/454.25.93 en kies in het keuzemenu voor optie 4.

Abonnement wijzigen abonnementsformule formule wijziging bestaande abonnee promotie verlenging

Veelgestelde vragen

Jouw abonneenummer is een 6- of 7-cijferige code en kan je op verschillende plaatsen terugvinden:

- Op de welkomstbrief of overschrijving die je ontvangen hebt na intekening of hernieuwing van het abonnement
- Betaal je via domiciliëring dan kan je het ook terugvinden op je rekeninguittreksel
- Op MyAccount vind je het abonnementsnummer terug als het reeds gekoppeld is.

Je kan als bestaande abonnee ook genieten van één van onze promoties, mits aan onderstaande voorwaarden wordt voldaan:

- Je huidig abonnement loopt nog maximum 6 maanden

- Je verlengt voor de duur van het promotieabonnement (12, 18, 24, .. maanden)

Voldoe je aan deze voorwaarden of wil je weten of u aan deze voorwaarden voldoet? Bel ons op het nummer 02/454.25.93 en kies in het keuzemenu voor optie 4.

Indien je huidig abonnement nog langer dan 6 maanden loopt, kunnen we je nieuwe aanvraag helaas niet laten doorgaan. We raden je aan om ons minstens 1 maand voor het einde van je abonnement te contacteren. Onze klantendienst kijkt op dat moment graag de mogelijkheden voor je na.

Alle lopende promoties vind je hier.

Wanneer je als bestaande klant intekent op een nieuw abonnement krijg je automatisch een nieuw abonneenummer. Dit zorgt er voor dat we jou de correcte informatie (brieven en mails) kunnen bezorgen over de nieuwe formule. Je blijft bij ons in het systeem uiteraard herkenbaar als bestaande en trouwe klant.

Je hebt recht om binnen de 14 dagen zonder opgave van redenen jouw abonnement te herroepen. Deze termijn verstrijkt:

- in geval van een papieren abonnement 14 dagen nadat het eerste papieren magazine geleverd werd
- in geval van een digitaal abonnement: 14 dagen nadat de toegang tot het digitale magazine opgestart werd

Meer info over het herrroepingsrecht vind je ook onder onze algemene voorwaarden.

We vinden het alvast erg jammer dat je overweegt om jouw abonnement op te zeggen. Conform de algemene voorwaarden dient een stopzetting steeds telefonisch te gebeuren en dit minstens 2 weken (1 week bij een digitaal abonnement) voor de einddatum van het abonnement. Je kan ons bereiken op het nummer 02 454 25 93 en kies bij het keuzemenu voor optie 4. Enkel na telefonisch contact kunnen wij het abonnement stopzetten.

Contactformulier Abonnement Wijzigen

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf.
CAPTCHA
Controleren of u een robot bent.