Mogelijke betaalwijzen

Wanneer u een abonnement neemt op Dag Allemaal, kunt u kiezen tussen verschillende betaalmogelijkheden.

Betaling via overschrijving

U kunt het abonnement betalen via het overschrijvingsformulier dat u na enkele dagen (tot ongeveer 7 dagen) zal ontvangen na inschrijving op het nieuwe abonnement. Enkele weken na intekening zal u tevens een herinnering ontvangen voor het geval de betaling nog niet uitgevoerd is of voor het geval u de overschrijving niet zou ontvangen hebben of verloren bent. U zal ook een mail ontvangen waarin de betaalgegevens en een overzicht van uw abonnement staat.

Betaling via domiciliëring

Hebt u de overschrijving ontvangen, maar wenst u toch te betalen via domiciliëring omdat dat makkelijker is? U hoeft dan enkel de achterkant van het overschrijvingsformulier in te vullen, te ondertekenen en naar ons terug te sturen. Bij de overschrijving zit ook steeds een envelop om dit gratis te versturen. Wij brengen de domiciliëring in orde met uw bank. Vanaf dan verlopen alle betalingen automatisch.

Bij intekening op een nieuw abonnement kunt u ook meteen kiezen voor betaling via domiciliëring. In dit geval kiest u online voor de betaalwijze 'domiciliëring' en geeft u uw rekeningnummer op. Er zal vervolgens zo snel mogelijk een betaling aangevraagd worden. Nadien zal u nog een document ontvangen om uw rekeningnummer te bevestigen

Online betaling

Als u online intekent op een abonnement kunt u bij intekening ook kiezen voor de optie 'online betaling'. In dit geval voert u de betaling meteen uit en zal u nadien geen overschrijving meer ontvangen. U ontvangt wel een bevestiging van betaling en een bevestiging van het abonnement (zowel per mail als op papier).

 

Nog vragen? Vul dan onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02/454.25.93 (ma.-vr. 8 - 18 u. | za. 8 – 13 u.).

betalen betalingen betaling betaalwijzen overschrijving domiciliëring online betalen kredietkaart betaalmogelijkheden Abonnement

Veelgestelde vragen

U kunt kiezen uit onderstaande mogelijkheden:

  • betalen via overschrijving
  • betalen via domiciliëring
  • online betalen

De betaalbrief wordt tot maximum 7 dagen na intekening op het abonnement opgestuurd. Deze brief is tevens de bevestigingsbrief van uw abonnement.

Hebt u de overschrijving na twee weken nog niet ontvangen of bent u de overschrijving verloren? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren. U kunt een nieuwe overschrijving aanvragen door contact op te nemen met onze klantendienst. We sturen dan zo snel mogelijk een nieuwe overschrijving naar u op.

We kunnen u enkel een factuur bezorgen van de betaling als we van u geldige facturatiegegevens hebben. De factuur wordt telkens opgestuurd na ontvangst en verwerking van de betaling. Dit kan een drietal weken duren.

Wenst u voortaan een factuur te ontvangen van uw betaling? Klik hier om uw aanvraag door te sturen. Vergeet zeker niet de nodige facturatiegegevens door te geven. 

U mag dit formulier doorsturen naar sepa@persgroep.be of mag dit per post opsturen naar Dag Allemaal, Brussesesteenweg 347 1730 Asse.

Wanneer u intekent op een nieuw abonnement ontvangt u bij de brief een retourenvelop zodat u het domiciliëringsformulier gratis kunt terugsturen.

Van zodra u intekent op een abonnement en u kiest op dat moment voor betaling via domiciliëring geeft u dan reeds uw rekeningnummer en uw akkoord door. Hierdoor kunnen wij ervoor zorgen dat er reeds een betaling kan aangevraagd worden en dat uw magazine al geleverd kan worden.

De brief die u ontvangen hebt, dient ter vervollediging van uw abonnement. Het terugsturen van dit document is daarom steeds vereist. Wij kunnen met dit document ook verifiëren of we het juiste rekeningnummer geregistreerd hebben. Ook al is de domiciliëring reeds in orde, dan nog hebben we dit document nodig. U mag er uiteraard van gerust zijn dat er slechts één domiciliëring zal geactiveerd worden.

Wanneer u intekent op een abonnement via domiciliëring geeft u reeds telefonisch of online uw akkoord. U geeft dan ook al uw rekeningnummer door. Om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk uw magazine ontvangt, sturen wij de aanvraag voor de domiciliëring op moment van intekening reeds door naar uw bank. Hierdoor kunnen we snel een betaling aanvragen.
Dit is ook voordelig wanneer u gekozen hebt voor een abonnement met een cadeau: de betaling wordt zo snel mogelijk aangevraagd waardoor het cadeau ook zo snel mogelijk kan geleverd worden. Ongeveer een week na intekening ontvangt u dan alle nodige documenten. Het papier ter ondertekening mag u gewoon naar ons terugsturen: dit is ter vervollediging van uw abonnement. 

Hebt u gemerkt dat uw betaling via domiciliëring om een bepaalde reden niet is gelukt? Dan zal u van ons een mail én brief ontvangen om de betaling manueel uit te voeren. Nadien zal uw abonnement en de domiciliëring opnieuw opstarten. 

Het is niet mogelijk om de domiciliëring op een vaste datum van de maand af te houden. Wij hebben hier namelijk geen invloed op. We kunnen de exacte datum van afhouding om deze reden ook niet doorgeven. Dit is steeds afhankelijk van het aantal dagen in de maand, doorgegeven vakantieperiodes, feestdagen, ... .

Indien u uw rekeningnummer voor de domiciliëring wenst te veranderen, moet u dit inderdaad aan ons doorgeven. U mag het nieuwe rekeningnummer hier doorgeven. Nadien sturen we u nog een domiciliëringsformulier op dat u enkel nog ter bevestiging mag invullen en terug doorsturen.

Een aantal weken voor uw abonnement vervalt, zal u van ons een betalingsuitnodiging ontvangen met daarbij gevoegd een overschrijvingsformulier. Maak gebruik van dit overschrijvingsformulier om de betaling te verrichten. Op deze manier zal uw abonnement zonder onderbreking verder gezet worden. 

U hebt een abonnement met factuur dat u wenst te verlengen? Maak gebruik van het overschrijvingsformulier om het abonnement te betalen, de factuur wordt na uw betaling verstuurd.

Een hernieuwingsbrief wordt een maand voor de vervaldatum van uw abonnement opgestuurd. Nadien zal er ook nog een herinnering verstuurd worden.

Is uw online betaling mislukt of geweigerd, dan zal u van ons uit eerst een mailtje ontvangen met de melding dat de betaling niet gelukt is. U kunt op dat moment een tweede poging uitvoeren of de betaling manueel uitvoeren aan de hand van de betaalgegevens in de mail.

Contactformulier Betalingen

 
1 Start 2 Complete
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf.