Betalen via domiciliëring

Wanneer je intekent op een abonnement kan je kiezen om te betalen via domiciliëring. In dat geval zal het geld automatisch per maand of per 3 maanden van je rekening afgehouden worden. Wat hebben we hiervoor nodig?

  • Een geldig rekeningnummer (IBAN)
  • Een ingevuld en ondertekend mandaatformulier ter vervollediging van je abonnement

Rekeningnummer wijzigen

Indien je betaalt via domiciliëring en je je rekeningnummer wenst te veranderen, vragen we steeds om dit tijdig door te geven. Je kan je nieuwe rekeningnummer doorgeven door onderstaand contactformulier in te vullen. Wij bezorgen je vervolgens een nieuw domiciliëringsmandaat dat je dient in te vullen, handtekenen en opnieuw aan ons te bezorgen. 

Bezorg ons je domiciliëringsmandaat:

  • Ingescand via onderstaand contactformulier
  • Per post naar Dag Allemaal terugstuurbon, Postbus 221, 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe

Mijn betaling via domiciliëring is niet gelukt

Heb je gemerkt dat je betaling via domiciliëring om een bepaalde reden niet is gelukt? Dan zal je van ons een mail én brief ontvangen om de betaling manueel uit te voeren. Nadien zal je abonnement en de domiciliëring opnieuw opstarten. 

Heb je zelf bij je bank je domiciliëring stopgezet voor je abonnement van Dag Allemaal of één van de andere dagbladen of magazines van DPG Media? Vul dan onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02/454.25.93 en kies in het keuzemenu voor optie 1.

betaling betalen betalingen domiciliëring terugkerende betaling Abonnement rekeningnummer

Veelgestelde vragen

Van zodra je intekent op een abonnement en je kiest op dat moment voor betaling via domiciliëring, geef je reeds je rekeningnummer en uw akkoord door. Hierdoor kunnen wij ervoor zorgen dat er reeds een betaling kan aangevraagd worden en dat je magazine al geleverd kan worden.

De brief die u ontvangen hebt, dient ter vervollediging van uw abonnement. Het terugsturen van dit document is daarom steeds vereist. Wij kunnen met dit document ook verifiëren of we het juiste rekeningnummer geregistreerd hebben. Ook al is de domiciliëring reeds in orde, dan nog hebben we dit document nodig. U mag er uiteraard van gerust zijn dat er slechts één domiciliëring zal geactiveerd worden.

Wanneer je intekent op een abonnement via domiciliëring, geef je reeds telefonisch of online je akkoord. U geeft dan ook al je rekeningnummer door. Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk je magazine ontvangt, sturen wij de aanvraag voor de domiciliëring op moment van intekening reeds door naar je bank. Hierdoor kunnen we snel een betaling aanvragen.

Ongeveer een week na intekening ontvangt u dan alle nodige documenten. Het papier ter ondertekening mag je gewoon naar ons terugsturen: dit is ter vervollediging van je abonnement. 

Het is niet mogelijk om de domiciliëring op een vaste datum van de maand af te houden. Wij hebben hier namelijk geen invloed op. We kunnen de exacte datum van afhouding om deze reden ook niet doorgeven. Dit is steeds afhankelijk van het aantal dagen in de maand, doorgegeven vakantieperiodes, feestdagen, ... .

Contactformulier Domiciliëring

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf.
CAPTCHA
Controleren of u een robot bent.