veelgestelde vragen Veelgestelde vraag FAQ FAQ's meestgestelde vragen vragen

Mijn abonnement

Deze kan je inzien in Mijn Omgeving. Klik hier om naar Mijn Omgeving te gaan.

Jouw abonneenummer is een 8-cijferige code en kan je op verschillende plaatsen terugvinden:

- Op de welkomstbrief of overschrijving die je ontvangen hebt na intekening of hernieuwing van het abonnement

- Betaal je via domiciliëring dan kan je het ook terugvinden op je rekeninguittreksel

Je kan als bestaande abonnee ook genieten van één van onze promoties, mits aan onderstaande voorwaarden wordt voldaan:

- Je huidig abonnement loopt nog maximum 6 maanden

- Je verlengt voor de duur van het promotieabonnement (12, 18, 24, .. maanden)

Voldoe je aan deze voorwaarden of wil je weten of u aan deze voorwaarden voldoet? Bel ons op het nummer 02/454.25.93 en kies in het keuzemenu voor optie 4.

Indien je huidig abonnement nog langer dan 6 maanden loopt, kunnen we je nieuwe aanvraag helaas niet laten doorgaan. We raden je aan om ons minstens 1 maand voor het einde van je abonnement te contacteren. Onze klantendienst kijkt op dat moment graag de mogelijkheden voor je na.

Alle lopende promoties vind je hier.

Wanneer je als bestaande klant intekent op een nieuw abonnement krijg je automatisch een nieuw abonneenummer. Dit zorgt er voor dat we jou de correcte informatie (brieven en mails) kunnen bezorgen over de nieuwe formule. Je blijft bij ons in het systeem uiteraard herkenbaar als bestaande en trouwe klant.

Je hebt recht om binnen de 14 dagen zonder opgave van redenen jouw abonnement te herroepen. Deze termijn verstrijkt:


- in geval van een papieren abonnement 14 dagen nadat het eerste papieren magazine geleverd werd
- in geval van een digitaal abonnement: 14 dagen nadat de toegang tot het digitale magazine opgestart werd

Meer info over het herrroepingsrecht vind je ook onder onze algemene voorwaarden.

We vinden het alvast erg jammer dat je overweegt om jouw abonnement op te zeggen. Conform de algemene voorwaarden dient een stopzetting steeds telefonisch te gebeuren en dit minstens 2 weken (1 week bij een digitaal abonnement) voor de einddatum van het abonnement. Je kan ons bereiken op het nummer 02 454 25 93 en kies bij het keuzemenu voor optie 4. Enkel na telefonisch contact kunnen wij het abonnement stopzetten.

Je kan je nieuwe adresgegevens hier doorgeven.
We vragen echter om elke wijziging minstens twee weken op voorhand door te geven zodat we dit tijdig kunnen verwerken.

Levering van mijn magazine

Onze excuses dat je een onvolledig magazine ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling. Meld het ons hier. Je abonnement wordt vervolgens verlengd met een extra exemplaar. Daarnaast wordt alsook de bedeler op de hoogte gebracht.

Er zijn twee mogelijkheden:

  • Postabonnement: je ontvangt Dag Allemaal elke dinsdag van de week samen met de normale briefwisseling. Heb je je magazine later ontvangen of niet ontvangen? Klik dan hier om de klacht door te geven.
  • Winkelabonnement: indien je magazine thuis geleverd wordt door de rondeman, zal het magazine geleverd worden op de verschijningsdag. Heb je gekozen om het magazine zelf af te halen, kan je de dag en het tijdstip zelf kiezen. Voorwaarde is uiteraard dat het nieuwe exemplaar reeds in de winkel ligt (elke dinsdag).

Indien je kiest voor een winkelabonnement, kan je vervolgens kiezen uit twee opties: 

  • thuislevering door een vaste rondeman of krantenwinkel (indien mogelijk)
  • het magazine zelf afhalen in een vaste krantenwinkel

Kies je voor thuislevering, dan hoef je verder niets te doen. Je kan daarnaast even bij de rondeman informeren wanneer hij het magazine zal leveren. Opgelet: een rondeman is niet mogelijk op elk adres. 

Kies je voor afhaling, dan kan je je magazine zelf gaan afhalen in de krantenwinkel die je gekozen hebt. Opgelet: je moet kiezen voor één krantenwinkel. De krantenwinkel wordt vervolgens door ons op de hoogte gebracht dat je het magazine daar zal komen afhalen. 
 

Hoe werkt een winkelabonnement (keuze afhalen)?

1. Ga op de startdatum van je abonnement naar je gekozen dagbladhandelaar. Dag Allemaal verschijnt elke dinsdag van de week.
2. Haal je magazine uit de rekken.
3. Ga even langs de kassa en zeg je naam. De dagbladhandelaar heeft van ons doorgekregen dat je recht hebt op het magazine.

Wil je voortaan een postabonnement of een winkelabonnement? Bel ons dan op het nummer 02/454.25.93.

Geef je klacht hier door. Het abonnement wordt vervolgens verlengd met een extra exemplaar. Daarnaast wordt alsook de bedeler op de hoogte gebracht.

Onze excuses dat je een beschadigd magazine ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling.

Meld het ons hier. Je abonnement wordt vervolgens verlengd met het extra exemplaar alsook de bedeler wordt op de hoogte gebracht.

Vakantie

Je abonnement kan tijdens je vakantie voor een minimumperiode van 1 week onderbroken worden of doorgestuurd worden naar een ander adres in België. Je kan eenvoudig je keuze en vakantieperiode doorgeven. Je hebt volgende keuzes:

  • Je abonnement stopzetten tijdens je vakantie: je abonnement wordt dan verlengd met de periode dat je op reis bent.
  • De levering van je magazine onderbreken en digitaal blijven verder lezen. De digitale toegang blijft actief en je abonnement blijft bijgevolg doorlopen.
  • Het magazine laten bezorgen bij een vriend of familielid in België. De digitale toegang blijft actief en je abonnement blijft bijgevolg doorlopen.
  • Het magazine laten doorsturen naar een vakantieadres in België. De digitale toegang blijft actief en je abonnement blijft bijgevolg doorlopen.
  • Het magazine laten doorsturen naar een vakantieadres in het buitenland. De digitale toegang blijft actief en je abonnement blijft bijgevolg doorlopen.

Je ontvangt van je aanvraag nog een bevestigingsmail. We vragen echter om elke wijziging minstens twee weken op voorhand door te geven zodat onze Klantenservice dit tijdig kan verwerken.

In de drie laatste gevallen kan je het magazine ook digitaal blijven lezen. Meer info over digitaal lezen vind je hier.

Je kan je vakantie annuleren door contact op te nemen met de klantenservice. Geef dit minstens twee weken voor de start van je vakantie door en wij zorgen ervoor dat je magazine gewoon verder wordt geleverd.

Het is niet mogelijk om je magazine door te sturen naar het buitenland. Je kan op vakantie wel digitaal je magazine raadplegen want ook op jouw vakantie hebben we zoveel te vertellen.

Betaling

Je kan kiezen uit onderstaande mogelijkheden:

  • betalen via overschrijving
  • betalen via domiciliëring
  • online betalen

Heb je de overschrijving na twee weken nog niet ontvangen of ben je de overschrijving verloren? Je kan een nieuwe overschrijving aanvragen door contact op te nemen met ons op het nummer 02 454 25 93 en kies in het keuzemenu voor optie 1.

We kunnen je enkel een factuur bezorgen van de betaling als we van je geldige facturatiegegevens hebben. De factuur wordt telkens opgestuurd na ontvangst en verwerking van de betaling. Dit kan een drietal weken duren.

Wenst je voortaan een factuur te ontvangen van uw betaling? Klik hier om uw aanvraag door te sturen.

Indien jouw huidige betaalwijze momenteel via kredietkaart verloopt, kan dit zo behouden blijven. Een wijziging van jouw kredietkaartgegevens kan verwezenlijkt worden via een mail die wij jou 30 dagen voor de vervaldatum van de kredietkaart sturen.

Wil je jouw kredietkaartgegevens wijzigen, maar je hebt geen mail van ons ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met onze dienst op het nummer 02/454.25.93. 

Hebt u gemerkt dat uw betaling via domiciliëring om een bepaalde reden niet is gelukt? Dan zal u van ons een mail én brief ontvangen om de betaling manueel uit te voeren. Nadien zal uw abonnement en de domiciliëring opnieuw opstarten. 

Het is niet mogelijk om de domiciliëring op een vaste datum van de maand af te houden. Wij hebben hier namelijk geen invloed op. We kunnen de exacte datum van afhouding om deze reden ook niet doorgeven. Dit is steeds afhankelijk van het aantal dagen in de maand, doorgegeven vakantieperiodes, feestdagen, ... .

Voor het wijzigen van je rekeningnummer kan je hier het contactformulier invullen, of neem je telefonisch contact op met onze Klantenservice op weekdagen tussen 9u en 18u op 02 454 25 93.

Een aantal weken voor uw abonnement vervalt, zal u van ons een betalingsuitnodiging ontvangen met daarbij gevoegd een overschrijvingsformulier. Maak gebruik van dit overschrijvingsformulier om de betaling te verrichten. Op deze manier zal uw abonnement zonder onderbreking verder gezet worden. 

U hebt een abonnement met factuur dat u wenst te verlengen? Maak gebruik van het overschrijvingsformulier om het abonnement te betalen, de factuur wordt na uw betaling verstuurd.

Een hernieuwingsbrief wordt een maand voor de vervaldatum van uw abonnement opgestuurd. Nadien zal er ook nog een herinnering verstuurd worden.

Is uw online betaling mislukt of geweigerd, dan zal u van ons uit eerst een mailtje ontvangen met de melding dat de betaling niet gelukt is. U kunt op dat moment een tweede poging uitvoeren of de betaling manueel uitvoeren aan de hand van de betaalgegevens in de mail.

Mijn cadeau

De standaard levertermijn is maximum 8 weken na ontvangst van de eerste betaling. De betaling is bijgevolg nodig om het geschenk te kunnen ontvangen.

Standaard wordt het geschenk geleverd onder de vorm van een postpakket. Hoe het geschenk geleverd wordt, wordt bij intekening van het abonnement meegegeven.

Zijn de 8 weken al verstreken en hebt u het geschenk nog steeds niet ontvangen? Meld het ons. We kijken dan graag de status van uw geschenk na.

Indien u niet thuis was bij de levering laat de postbode een nota achter met de boodschap dat hij is langs geweest. U kunt dan kiezen voor een tweede levering of u kunt het pakket samen met de nota afhalen bij uw postkantoor. Het pakket blijft daar tot twee weken liggen. Nadien wordt het terug naar ons verstuurd.

Op elektronische toestellen hebt u een garantie van 2 jaar. Bij het toestel wordt steeds een garantiebrief geleverd, hou deze dus zorgvuldig bij.

Mijn abonnementsacties

Indien u geabonneerd bent op Dag Allemaal kunt u genieten van talrijke acties die wij doorheen het jaar aanbieden. Ze zitten niet standaard inbegrepen in de prijs van het abonnement, maar u zal tijdig per mail en per brief geïnformeerd worden hoe u de producten in één keer kan bestellen. U hoeft als abonnee de producten niet te sparen, maar u kunt ze in één keer aankopen.

Bepaalde producten worden gratis thuisbezorgd. Indien het product een afwijkend gewicht of grootte heeft, kunnen er extra verzendkosten aangerekend worden. Dit hangt echter af van actie tot actie. Deze informatie zal dan ook meegegeven worden in de brief.

Het pakket zal geleverd worden binnen de 2 tot 8 weken na ontvangst van de betaling. Het zal geleverd worden onder de vorm van een postpakket. 

Zijn de 8 weken al verstreken en hebt u het pakket nog steeds niet ontvangen? Meld het ons hier. We kijken dan graag de status van uw bestelling na.

Indien u niet thuis was bij de levering laat de postbode een briefje achter met de boodschap dat hij is langs geweest. U kunt dan kiezen voor een tweede levering of u kunt het pakket samen met het briefje afhalen bij uw postkantoor. Het pakket blijft daar tot twee weken liggen. Nadien wordt het terug naar ons verstuurd. 

Digitaal lezen

Om het magazine te downloaden op je smartphone of tablet, mag je volgende stappen volgen:

1. Open de applicatie Dag Allemaal

2. Klik op de cover van het magazine.

3. Kies voor de eerste optie 'Inloggen als abonnee', geef bovenaan je e-mailadres en wachtwoord in en klik op 'Inloggen'.

4. De download wordt gestart en je kan het magazine lezen.

Om het magazine te downloaden op je iPhone of iPad, mag je volgende stappen volgen:

1. Open de applicatie Dag Allemaal

2. Klik op de cover van het magazine.

3. Kies voor de eerste optie 'Inloggen als abonnee', geef bovenaan je e-mailadres en wachtwoord in en klik op 'Inloggen'.

4. De download wordt gestart en je kan het magazine lezen.

Je kan op 5 verschillende apparaten je magazine downloaden. Voorwaarde is wel dat er gebruik gemaakt wordt van dezelfde logingegevens.

Je kan via de applicatie instellen om de gedownloade magazines automatisch te verwijderen. Dit kan je doen als volgt:

Stap 1: Open de applicatie van Dag Allemaal.

Stap 2: Klik onderaan op de button 'Mijn magazines'.

Stap 3: Klik rechtsboven op het vuilbakje en duid de gewenste optie aan.

Wanneer je een digitale magazine offline wenst te lezen (bijvoorbeeld op de trein) is het belangrijk dat je het magazine eerst online volledig gedownload hebt. Zo niet, zal je magazine offline niet kunnen raadplegen. Belangrijk is ook dat de download niet onderbroken wordt

Je kan jammer genoeg geen artikels digitaal opslaan op uw toestel. 

Je kan via je computer wel pagina's afprinten of opslaan. Je hoeft hiervoor enkel volgende stappen te volgen:

Stap 1: Ga naar magazine.dagallemaal.be

Stap 2: Klik op de cover van je magazine

Stap 3: Geef je e-mailadres en wachtwoord in

Stap 4: Klik rechts in het menu op 'Pagina's afdrukken of opslaan' (icoon printer)

Stap 5: Kies de gewenste pagina die je wilt afdrukken of opslaan

Je kan ook kiezen om het volledige magazine als PDF op te slaan op je computer:

Stap 1: Ga naar magazine.dagallemaal.be

Stap 2: Klik op de cover van je magazine

Stap 3: Geef je e-mailadres en wachtwoord in

Stap 4: Klik rechts in het menu op 'Uitgave opslaan als PDF'

Het is jammer genoeg niet mogelijk om kruiswoordraadsels en andere puzzels digitaal in te vullen. Je kan deze puzzels echter wel afprinten via de website. Je kan dit aan de hand van volgende stappen:

Stap 1: Ga naar magazine.dagallemaal.be

Stap 2: Klik op de cover van je magazine

Stap 3: Geef je e-mailadres en wachtwoord in

Stap 4: Klik rechts in het menu op 'Pagina's afdrukken of opslaan' (icoon printer)

Stap 5: Kies de gewenste pagina die je wilt afdrukken of opslaan

Momenteel kan de applicatie gedownload worden op:

Smartphone of tablet (Android)

iPhone of iPad (Apple)

Via de computer of laptop:

Ga naar magazine.dagallemaal.be

Je kan tot een aantal maanden terug magazines downloaden.

Het digitale magazine is te downloaden op de dag van verschijning (elke dinsdag van de week) vanaf 5u 's morgens. 

Mijn Account

Deze kan je inzien in Mijn Omgeving. Klik hier om naar Mijn Omgeving te gaan en kies wachtwoord vergeten.

Deze kan je inzien in Mijn Omgeving. Klik hier om naar Mijn Omgeving te gaan.

Klik hier om je abonnement te koppelen.

Overige vragen

Indien je gepensioneerd bent of 65+ bent, kan je genieten van een promotie. Neem hiervoor contact op via het contactformulier of bel ons op 02 454 25 93.

Opgelet: deze korting is niet combineerbaar met andere kortingen of promoties.

Indien u een abonnement wenst te schenken, hebben we volgende gegevens nodig:

- de abonnementsduur
- het leveringsadres van de ontvanger
- het adres van de betaler
- de startdatum van het abonnement

Van zodra we deze gegevens hebben ontvangen, starten we het abonnement op. Het overschrijvingsformulier wordt naar de betaler van het abonnement verstuurd.

U kunt ons hiervoor bellen op het nummer 02/454.25.93. We helpen u graag verder.

Dag Allemaal kost in de krantenwinkel € 3,30.

De algemene voorwaarden van een abonnement vindt u hier terug.

Wanneer u intekent op een promotieabonnement, verklaart u zich ook akkoord met de actievoorwaarden.

Hebt u een vraag, tip of opmerking voor de redactie? Aarzel dan zeker niet om met hen contact op te nemen. U kunt hen contacteren via deze pagina door het contactformulier in te vullen.