De levertijden

Er zijn twee mogelijkheden:

  • Postabonnement: je ontvangt Dag Allemaal elke dinsdag van de week samen met de normale briefwisseling.
  • Winkelabonnement: het magazine zal geleverd worden op dinsdag. Heb je gekozen om het magazine zelf af te halen, dan kan je het tijdstip zelf bepalen.

 

Leverwijze veranderen?

Heb je momenteel een postabonnement en wil je liever je magazine via een winkel krijgen of omgekeerd? 

Dat kan! Vul onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02/454.25.93 en wij doen het nodige.

 

Heb je je magazine niet ontvangen of andere opmerkingen?

Laat het ons weten, zodat we de bedeler van je magazine op de hoogte kunnen brengen. Geef je bemerking door

Om je bemerking door te geven, moet je profiel gekoppeld zijn aan je abonnement. Hoe je dit doet, kan je hier lezen.

Je hoeft ondertussen niets te missen van je geliefde magazine en kan alles digitaal lezen. Meer info vind je hier

Klacht levering magazine niet ontvangen niet ontvangen te laat beschadigd bijlage ontbreekt post rondeman krantenwinkel

Veelgestelde vragen

Indien je kiest voor een winkelabonnement, kan je vervolgens kiezen uit twee opties: 

  • thuislevering door een vaste rondeman of krantenwinkel (indien mogelijk)
  • het magazine zelf afhalen in een vaste krantenwinkel

Kies je voor thuislevering, dan hoef je verder niets te doen. Je kan daarnaast even bij de rondeman informeren wanneer hij het magazine zal leveren. Opgelet: een rondeman is niet mogelijk op elk adres. 

Kies je voor afhaling, dan kan je je magazine zelf gaan afhalen in de krantenwinkel die je gekozen hebt. Opgelet: je moet kiezen voor één krantenwinkel. De krantenwinkel wordt vervolgens door ons op de hoogte gebracht dat je het magazine daar zal komen afhalen. 
 

Hoe werkt een winkelabonnement (keuze afhalen)?

1. Ga op de startdatum van je abonnement naar je gekozen dagbladhandelaar. Dag Allemaal verschijnt elke dinsdag van de week.
2. Haal je magazine uit de rekken.
3. Ga even langs de kassa en zeg je naam. De dagbladhandelaar heeft van ons doorgekregen dat je recht hebt op het magazine.

We streven ernaar het magazine elke dinsdag van de week samen met de normale briefwisseling bij je te bezorgen. Onze excuses indien dit niet gelukt is. 

Geef je klacht hier door en kies voor een verlenging van je abonnement of het nasturen van het gemiste magazine.

Heb je je magazine later ontvangen dan dinsdag? Onze excuses hiervoor. Geef je melding zeker door

Onze excuses dat je een beschadigd magazine ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling.

Meld het ons hier. Je abonnement wordt vervolgens verlengd met het extra exemplaar alsook de bedeler wordt op de hoogte gebracht.

Contactformulier Levering

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png.
CAPTCHA
Controleren of u een robot bent.